• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Mój pokój w przyszłości

Zaczęty przez Gabryk, Wrzesień 03, 2009, 01:29:25

Poprzedni wątek - Następny wątek
Rodzice wspominają że chcą zrobić z mojego pokoju sypialnie xD

Bo wiecie studia, mnie tu nie ma to co będzie się pokój marnował. Pokazali meble i tak na szybko miałem im zrobić, żeby zobaczyć jak to się zmieści mniej więcej.

No a teraz przysiadłem i pomyślałem że może posiedzę nad tym i może coś z tego będzie.

Powiem tylko że praktycznie nic nie jest zrobione, kanapa tak na szybko, tylko właśnie żeby spr jak będzie się mieściła, jedna szafkę usunąłem, tzn to był sześcian tylko xD.

Zacząłem pracować nad pierwszą komodą, ale to 10 min, może jutro ją odpicuje.

Wannę hayumi też dokończę więc nie krzyczcie że robię już kolejnego WIPa. Po prostu gdy musiałem 5 raz robić ją od nowa przez pośpiech to się wkur... :D

A oto pokój:

"Imagination is more important than knowledge."

Mały ten pokojik...
Nie ma w sumie co oceniać narazie.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Sypialnie z takiego malutkiego pokojiku?
Ładna szafka :P

Cytat: Gabryk w Wrzesień 03, 2009, 01:29:25Wannę hayumi też dokończę więc nie krzyczcie że robię już kolejnego WIPa. Po prostu gdy musiałem 5 raz robić ją od nowa przez pośpiech to się wkur...

T_T

Co do pokoju, to właśnie taki jakiś mały i to ma być sypialnia? xD
Taka sypialnia z kanapą, a nie super łóżkiem z baldachimem? xD


^ by Zins :D

Hmm bo to nie ma być typowa sypialnia, bo wiadomo, że czasem tu jednak wracam :D Więc nie ma co szaleć :D
"Imagination is more important than knowledge."

No tak, na takiej powierzchni to i tak nie poszalejesz xD
W sumie to co tam za meble jeszcze dodasz?


^ by Zins :D

jeszcze będzie podobne do tego co jest, tylko z szafeczkami :)

Może jak się uda skończyć to będzie wyglądało to lepiej ;)


Jeszcze mam pytanie do was, ta szczelina na dole nie jest za duża, taka sama będzie u góry, dlatego pytam.. :) Drzwiczki jeszcze niezrobione :P



Co do tekstury to wiem że jest niedopasowana, ale to może uda mi się naprawić, a jeśli nie to znajdę inną :)
"Imagination is more important than knowledge."

No jak dla mnie jest całkiem git, a z tą teksturą koniecznie pokombinuj.


^ by Zins :D

Dobra jest ta szpara :)

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Strasznie widac przejscie pomiedzy koncem materialu, a poczatkiem :c Musisz to poprawic - moze zwiekszyc teksture, o ile mozesz?

Zmniejszyłem tą szczelinę więc git. Model jest teraz fajny, robiłem od początku tak żeby nie było żadnych dziwnych polygonów :D Teraz muszę dorobić drzwiczki, półki w środku jeszcze nie wiem,  ale to nic trudnego, i jakieś uchwyty i nogi :P I pierwszy element pokoju będzie gotowy.



Raju mam pytanie do Ciebie, wiesz może jak na danym elemencie część poly pokryć inną teksturą? :>
"Imagination is more important than knowledge."

Przypisac mu inny material po prostu (tzn. polygonowi). Nie pamietam juz dokladnie jak sie to robi, ale w Edit Poly wybierasz Polygon, zjezdzasz nizej i tam masz Material ID - wpisujesz np. 3 i Polygon powinien byc przypisany do tego materialu, z tego co pamietam. Jakbys mial problemy - wal na GG :)

Połączenie postów: Wrzesień 03, 2009, 17:44:50

ale chaotyczna wypowiedz xd

Połączenie postów: Wrzesień 03, 2009, 17:45:10

no, moze troche - przepraszam, juz nie bede


Połączenie postów: Wrzesień 03, 2009, 17:45:21

mam nadzieje, ze sie to wiecej nie powtorzy!

Połączenie postów: Wrzesień 03, 2009, 17:45:30

:D

Raju? Gadasz już sam do siebie? xD
"Imagination is more important than knowledge."

Taka płuciutka szafeczka, co tam się zmieści ?
Pozatym strasznie wywrotne to musi być...
i trochę mi przeszkadza ten szum wewnątrz.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Jeszcze co do modelu - za grube boczne scianki IMO.

Vell, szum to przez jakosc renderu - dzieki temu szybciej otrzymuje sie gotowy obrazek ;)