• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Scena 3d: Kolejna wizka (kuchnia - jadalnia)

Zaczęty przez Araiel, Luty 04, 2010, 00:46:27

Poprzedni wątek - Następny wątek
Druga wizka wnętrza - tym razem kuchnia połączona z jadalnią. Znowu będę bazował na moim domu, ale wyposażenie będzie po części obecne, a po części "wymyślone", bo się szykuje małe przemeblowanie.

Update'y będę wrzucać co jakiś czas. Wszelkie komentarze i konstruktywna krytyka jak zwykle mile widziane :)

Rendery z obecnego wyglądu sceny:







Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

No standardowo - bardzo fajne : P
Zaczynając od dołu - lodówka fajna, tylko trudno mi określić z czego jest zbudowana - trochę za mało to odblaskowe jak na matowy metal, bliżej temu do plastiku, ale też nie do końca imo.
Szafka wydaje się być stara, nie polakierowana, jeżeli taki był zamysł to ok. Krawędzie blatu brzydko wyglądają.
Widoczki pokoju też fajne, ale znów zastanawiają mnie te dziwne odblaski na łączeniach sufitu ze ścianami : P
Give sanity a longer leash  |  H+ 

W drugim renderze nie pasi mi jakos ta komoda. I skoro juz o tym meblu mowa - dziwnie wyglada tekstura wierzchnia (na blacie) i te "obdarcia"(?). Jeszcze taka uwaga do paneli - nie sa za duze? I jeszcze taka rzecz - kolory takie pozostana? Wydaja mi sie troche nienaturalne, zbyt pomaranczowe.

Reszta wad wynika z niskich ustawien renderera, wiec o tym nie bede wspominal :P Czekam na upy, na razie zapowiada sie niezle ;)

jak zwykle extra, jedyne co mi się w oko rzuciło to na ścianie w okolicy sufitu, jakieś światła/przebarwienia, które nie mam pojęcia skąd się mogły tam wziąść.
Do reszty brak zastrzeżeń i czekam na postępy.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Lysander, Vell, tak jak zauważył i napisał Raju, te plamy przy suficie wynikają z niskich ustawień silnika renderującego. Obecnie do tych testów sceny nie chce mi się ustawiać wyższych, bo szkoda czasu. Później na finałowym ujęciu będę kombinować z różnymi ustawieniami, tak aby wszystko wyglądało prawidłowo.
Co się tyczy lodówki to ona właśnie nie jest metalowa. Sam nie wiem dokładnie z czego jest, hehe. Boki są takie podchodzące pod plastik a przód to nie wiem :P W całej scenie lepiej się ten model prezentuje. W ogóle muszę sobie nowe studio zrobić do takich modeli, gdzie potrzebne są jakieś ciekawe odbicia.

Raju, panele są takie jakie być powinny. Ilość rzędów w szerokości zgadza się z tą z mojego domu ;) A co do kolorów, to wiadomo, że będzie bić pomarańczowym jak ściany są tak pomalowane :P Jednakże staram się z tym walczyć  i teraz już jest chyba lepiej niż na poprzednim renderze.

Up:
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com