Forum graficzne Burning-Brushes.pl

Nasza Tworczosc => Praca w toku => Wątek zaczęty przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 02:03:33

Tytuł: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 02:03:33
a taki model, który mam zamiar skończyć. na razie 1 render bez zbędnych tekstur i animuszy :D

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fstatekaia.png&hash=2d80f5485a69a99cf377a1f228286ddfc79c4c65)

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fstatekdxd.png&hash=677effa7e9ca22dbe446a197b62995b08e38722e)

sugestie, komentarze itd. mile widziane :)
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 12:17:26
słaby jak narazie
wygląda od przodu jak wygięta deskorolka :S
z góry nawet ok kształt, dobry do jakiejś spokojnej sceny, albo gdzieś do wrzucenia jako bardzo nowoczesny autobus w supernowoczesnym mieście... z tym, że na pewno nie jako główny element, a jako dodatek bo nie ma żadnych detali, niczym nie wciąga
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Moonmaker w Lipiec 28, 2012, 13:39:13
http://collider.com/wp-content/uploads/prometheus-ship.jpg ten jest fajny :P
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 14:33:04
koks jak nic ; o
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 15:19:29
cwaniaku to wymodeluj, a nie marudzisz.
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 16:14:02
no dla pochwał to chyba swojego modelu tu nie pokazywałeś? :D
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 17:23:12
żekłbym.


autobus cd.

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fstatekzkz.png&hash=ff1d7ad7c9e291d1a42656b95a8feda998d4095c)


(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fstatektrt.png&hash=5b0db34fca2f4c900eedbdf2504cd0699ed3420a)


o.
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 17:35:17
zaczyna wyglądać nawet nieźle
w rzucie od przodu tak średnio, ale ten drugi całkiem ok, nie ma szału, ale już jest użytecznie przynajmniej : P
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Moonmaker w Lipiec 28, 2012, 17:45:14
a w jakim programie to renderujesz ? :P
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 17:47:03
co proponujesz dodać ?

edit.

w blenderze :)
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 19:36:19
zmieniłbym kształt skrzydeł na bardziej pociągłe (w sensie w tył), dodałbym na nich jakieś powierzchnie... nakładki, czy coś, tak żeby nie były aż tak jednolite
przydałoby się też coś, co mogłoby świecić... tam niby pod skrzydłami masz te silniki, ale w rzucie z góry ich w ogóle nie widać, więc odpadają... można by z tyłu dorobić jeszcze jakiś silnik (choć to nie jest niezbędne bo w takiej formie ten tył przy odpowiednim świetle i tak można by jako silnik odczytać więc pół biedy : p )
można by puścić jakieś paski wzdłuż skrzydeł, które mogłyby być podświetlane
usunąłbym te dwie kropki na samym przodzie bo wyglądają jak świński nos
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Shil w Lipiec 28, 2012, 22:33:58
Przeczytałam nazwę tematu sutek:D
Bardzo to fajne. Kropki mi nie przeszkadzają. Natomiast jestem za złamaniem prostej linii skrzydeł, bo przypominają trochę podpaski:) Spoko są te żebrowania, wygląda jak trylobit, spoko element.
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 22:42:49
okejo, podpaską to nie jest i takich skojarzeń na szczęście nie mam, sutek kobiecy też jest ok.

skrzydła złamałem i dodałem  małe silniki pomocnicze, jakieś jeszcze rady?
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 22:45:16
Cytat: Qajs w Lipiec 29, 2012, 00:42:49jakieś jeszcze rady?
no, pokaż jak to teraz wygląda bo nie wiem czy można Ci ufać : d
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 22:45:56
Cytat: Abik w Lipiec 29, 2012, 00:45:16czy można Ci ufać : d
nie można. paczaj na szołta
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Lipiec 28, 2012, 23:17:01
(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2F1asa.png&hash=0301b82a13e3e2ba2038fb584a86fd1bbe3a279f)

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2F2kzk.png&hash=ed742477b3dd4cdb56d6815467642217badcc87f)

tego koniec, czas na coś nowego
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Lipiec 28, 2012, 23:28:36
jest nieźle, wszystkie poprawki na plus, good job man!
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Sierpień 02, 2012, 22:47:37
(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fauto.png&hash=1b12049263f4346adb9be19dc7e60e01c01b2c5a)

zajawka kolejnego, ciągle trwa praca nad silnikami i skrzydłami, środek tak dodany abym miał ładną orientację (pewno przebuduję w 100%, bo trumna jest przytka :) )
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Sierpień 03, 2012, 00:28:20
pomysł jest o wiele ciekawszy niż poprzednio
pozostaje tylko czekać na egzekucję
poważnie podoba mi się, robi wrażenie, ogrom tych silników jest przepotężny, dobre wybory Q :D
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Sierpień 03, 2012, 00:42:07
trochu pikanterii, dojdą jeszcze 2 silniki :D impulsyjne
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Sierpień 03, 2012, 00:47:32
w którym miejscu? bo to ważne : P
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Sierpień 03, 2012, 00:54:07
zobaczysz wać :D
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Sierpień 03, 2012, 01:05:02
żebyś tylko nie wsadził ich jakoś dupowato : p
bo go wizualnie przeciążysz, on już jest ciężki, ale pozytywnie, widać w nim siłę i moc... : p
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Sierpień 03, 2012, 16:37:09
prace idą dalej, tym razem trochę kadłubu i lepsza minimalnie jakość screenów (w sensie renderow)

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fauto1.png&hash=e206dfeb1c5350ef1a7710c2174880cd7043f519)

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fauto2.png&hash=546eb0096daedf500f41de7d5c1d7f1bbe0b67da)
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Abik w Sierpień 03, 2012, 18:50:33
nie jest zły, nadałby się do pracy :D cały czas podtrzymuję moją opinię
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Qajs w Sierpień 08, 2012, 23:07:57
(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.burning-brushes.pl%2Fimages%2Fauto3.png&hash=7e55021316daebcc7fe8a4b1e833669a40bbd606)

miało być z teksturami, ale coś mi nie działa ;/
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: genezish w Sierpień 10, 2012, 20:54:39
Dodaj mu jakieś działka fotonowe, do tego km, i może jeszcze jakieś działo plazmowe i będzie git.
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: Moonmaker w Sierpień 11, 2012, 00:50:12
jak wyglądają działka fotonowe ?
Tytuł: Odp: stutek
Wiadomość wysłana przez: genezish w Sierpień 13, 2012, 08:27:22
Cytat: Moonmaker w Sierpień 11, 2012, 00:50:12
jak wyglądają działka fotonowe ?
Zagraj w SCII bo nie pamietam :P