Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: haj  (Przeczytany 856 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rogat

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
haj
« dnia: Sierpień 04, 2008, 17:20:10 »
A że każdy ma prawo do forum .. nawet skazańcy, to witam :)

Ps - kto sie odezwie sciąga gacie :)

kto edytuje ten jest ble

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
haj
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 04, 2008, 17:22:40 »
:] czesc r0gaT

Corvus Corax

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
    • Zobacz profil
haj
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2008, 17:25:18 »
<odzywa się głos w Twojej głowie>

Witaj ponownie. Ciesz się sprawiedliwością, wolnością słowa i poszanowaniem poglądów.
Jednakże pamiętaj, że inni też je mają. Dopóki będziesz o tym pamiętał, będziesz nienagannym userem, zachowującym podstawowe normy przyzwoitości, dopóty możesz czuć się tu jak u siebie.

Jednakże jeśli zrobisz coś nie tak, wiedz, że sprawiedliwość jest nieunikniona i nieulękła.

Witaj.
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?

Abik

haj
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 04, 2008, 17:25:47 »
siema...
po tym "p.s." wnioskuję iż jesteś gejem, skoro karzesz mi ściągać majtki, ale wybacz nie zrobię Ci tej przyjemności bo ja gejem nie jestem :) ale spoko, nic do was nie mam :)

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
    • Zobacz profil
haj
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 04, 2008, 19:02:23 »
Witojcie... :)
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

rogat

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
haj
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 05, 2008, 06:21:53 »
Oj abik abik :)

Z twojej odpowiedzi wnioskuje że nigdy nie bawiłeś sie z kolegami w żadne zabawy :)

tzn byłeś odcięty od świata?

A ja raczej liczyłem na głos płci pięknej ^^

Abik

haj
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 05, 2008, 10:08:25 »
rogat, haha :D nie nigdy nie bawiłem się z kolegami w żadne zabawy jak ty:) zawsze wolałem do tego koleżanki ;) normalne jak się jest chłopcem ^^ ale skończmy lepiej ten temat, zanim przejdziesz do szczegółów :D

rogat

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
haj
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 05, 2008, 11:14:47 »
:) Wiesz, bo każdy kolega by ci dołożył a koleżanki przynajmniej nie biją tylko sie z ciebie śmieją xD

"Mieli do wyboru wojne lub hańbe, wybrali hańbe a wojne też będą mieli" No właśnie abik wybrał hańbe :))

Chłopcy zaczynają sie interesować dziewczynami w wieku ok. 12 lat - Nie no wnioskuje że z tobą odwrotnie jest :P

Abik

haj
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 05, 2008, 11:20:14 »
Cytat: "rogat"
Wiesz, bo każdy kolega by ci dołożył a koleżanki przynajmniej nie biją tylko sie z ciebie śmieją xD

koleżanki się śmieją ze mną ;) a koledzy ze mną piją, a nie się biją, ale co ja Ci będę tłumaczył, ty "kolegów" masz do czegoś innego :) jak to mówiłęś? "Do lizania du**" :)

Cytat: "rogat"
Chłopcy zaczynają sie interesować dziewczynami w wieku ok. 12 lat - Nie no wnioskuje że z tobą odwrotnie jest :P

ze mną jest inaczej, ja się nimi interesuje od urodzenia ;)

wybacz, ale nie mam czasu tyle, żeby go tracić na kłótnie z Tobą, a nie mam też ochoty pozostawiać Twoich odpowiedzi bez riposty więc zamykam :)

Corvus Corax

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
    • Zobacz profil
haj
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 07, 2008, 19:14:30 »
użytkownik rogat- upomnienie za sygnaturę nieregulaminowych wymiarów. Następnym razem warn- tak mówi prawo.
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?