Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Hi hey Hello^^  (Przeczytany 1094 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« dnia: Październik 04, 2008, 22:22:28 »
SiemQa :) jestem tu nowy : D

Mam na Imie Mariusz. Mam 14 lat :) własciwie to za 8 dni :) Zaczynam przygodę z grafiką :)
Mam nadzieje, że tutaj znajdę jakąś pomoc :)
Pozdro ;D

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 04, 2008, 22:27:51 »
Siema Marcin :)
Skąd pochodzisz?
Jak tutaj trafiłeś ? :)
pozdro

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 04, 2008, 23:09:03 »
*Mariusz :))

Jestem z takiej małej wsi Boguszewo ( Kuj-Pom jakies 100 km[ a nawet mniej ] od Torunia )

Trafiłem tutaj z underground art :) ale nie mogłem sie tam zarejestrowac wiec wszedłem tutaj, a underground art znalazłem w google po wpisaniu "videotutoriale do Photoshopa"

Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 44
  • Master of science
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 04, 2008, 23:28:19 »
Witam Ciebie Mariuszu :)

Byłeś kiedyś w Kurzętniku ? wiesz gdzie to jest ?
Domyślam się że PhotoShop a nie Gimp.

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 05, 2008, 10:03:44 »
A to spoko :)
Mam nadzięję, że zagościsz na dłużej :P

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 05, 2008, 10:15:32 »
no jasne :) bardzo podoba mi sie ta stronka :)

Sympatyk - oczywiście ze photoshop :P 8.0
a kurzętnik nie wiem gdzie jest :)



..................
widzialem ze klasa jest juz zamknięta, a ja szukam Sensei'a  :]


moge jeszcze powiedzieć, że jestem zielony ;D czytam tutaj tutki i nie rozumiem np "outcome" "c4d" "c4r"  ; D

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 05, 2008, 10:15:32 »
siemasz rówieśniku xD

Capoeira

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
    • http://unpredictableamateur.deviantart.com/
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 05, 2008, 11:13:56 »
Witaj wiec :D
"Najpierw przyszli po ?ydów, nie powiedzia?em nic bo nie by?em ?ydem.
Nast?pnie przyszli po komunistów, nie powiedzia?em nic bo nie by?em komunist?.
Potem przyszli po zwi?zkowców, nie powiedzia?em nic bo nie by?em zwi?zkowcem.
(...)A? wreszcie przyszli po mnie i nie by?o ju? nikogo, kto by sie za mn? wstawi?"
http://unpredictableamateur.deviantart.com/
Chod?!

Abik

Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 05, 2008, 11:25:40 »
Cytat: "Ven0m"
outcome
- to jest efekt jaki uzyskujesz po wykonaniu tutoriala ;P

Cytat: "Ven0m"
"c4d" "c4r"
- jedno i drugie to to samo... poprawna nazwa to właściwie c4r, ale przyjęło się mówić c4d ... a są to takie rendery, jakby efektów specjalnych ^^ trudne do wytłumaczenia, ale jak zobaczysz to od razu zrozumiesz :)
o np t jest c4d: http://img3.imagebanana.com/img/lznxs720/C4D408.png
są przydatne do prac, zwłaszcza na początku, ale z biegiem czasu raczej stają się mniej przydatne ; p kiedyś nie wyobrażałem sobie bez nich grafiki, a teraz ni używam ich wcale ;)

Cytat: "Ven0m"
Zaczynam przygodę z grafiką :)
Mam nadzieje, że tutaj znajdę jakąś pomoc :)

wszystko zależy od Ciebie :P jak będziesz chciał coś osiągnąć to na pewno Ci się uda ;) nawet bez naszej pomocy, ale z przyjemnością Ci ją udzielimy ;)

no ogólnie witam na forum : P

Siatex

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 2
  • f.o.c.h. !
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 05, 2008, 13:19:49 »
Hejo :)

Annoyer13

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 34
  • zzz
    • Zobacz profil
    • Ranking hostingu
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 05, 2008, 13:28:03 »
Witaj.

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 05, 2008, 13:43:52 »
a skad mozna takie c4d pobrac ? wpisywałem w google to wykakiwały mi linki o tresci "Cinema 4d"

oczywiscie ze chce sie nauczyc :) ale do was to mi bardzo bardzo  daleko :P

Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 44
  • Master of science
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 05, 2008, 14:09:29 »
Można z naszego forum w dziale Materiały :)
Ponadto można również tutaj www.planetrenders.net jednak trzeba miec konto.

Debbie

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 2
  • bla bla bla
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 05, 2008, 14:44:39 »
Cytat: "Ven0m"
Boguszewo


będę tam nie długo ;D


a tak w ogóle o czeeść :D


Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
    • Zobacz profil
Hi hey Hello^^
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 05, 2008, 15:07:34 »
o to nice ; D

w kujawsko pomorskim ? [ grudziadz to najblizsze miasto xD ] jak tak to jak wygladasz ? :>>  :sweet:


SW:// A własnie stamtąd brałem Render pod tą nieszczęsną sygne co zrobiłem ;] i nawet sie nie rejestrowałem :] poprostu screen i tyle ;d