Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: RamboPOLSKA wita was  (Przeczytany 1087 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TheFan

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
RamboPOLSKA wita was
« dnia: Maj 01, 2008, 18:11:02 »
no to pytajcie a znajdziecie, siemka jestem nowy. Og?lnie widze ?e fajne forum powsta?o :0
Pozdrawiam

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 01, 2008, 18:13:08 »
Witam Cie serdecznie :)
dzieki za mile slowa
skad jestes?

Scorpion

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Wieczny bywaleec ;>
    • Zobacz profil
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 01, 2008, 18:14:52 »
Elo Rambo :P Przyzywam Ci? tu na sta?e :P Fajni ludzie, atfosmerka, ale tut?w do gimpa ma?o :/

Ja to ja - Paktofonika :)
Nie zależy mi na tym by być kanonizowanym. Ja to ja i jako ja chcę być znany ;***

Jan Boryserwicz - Jest taki dzień

Jest taki dzień, i każdy tak ma, że czasem jest źle, że jakoś nie tak, a potem jest noc i znowu jest dzień, uwierz mi, że - uśmiechniesz znów się :).

TheFan

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 01, 2008, 18:21:20 »
Cytat: "Kenty^"
Witam Cie serdecznie :)i ja Ciebie :)
dzieki za mile slowa. Nie ma za co, to tylko prawda
skad jestes? Oborniki, pod Poznaniem


Scorpion hehe wiem wiem

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 01, 2008, 18:26:01 »
fajnie :) a ile w grafice siedzisz?

TheFan

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 01, 2008, 18:33:07 »
Cytat: "Kenty^"
fajnie :) a ile w grafice siedzisz?


Hmm dam Ci link do mojej galerii na forum Gladiatusa (nie wymaga logowaniu)
http://board.gladiatus.onet.pl/thread.php?threadid=34386

A w grafice hmm nie cale 2miesiace ale szybko sie ucze

Annoyer13

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 34
  • zzz
    • Zobacz profil
    • Ranking hostingu
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 01, 2008, 18:37:13 »
Cytat: "Scorpion"
ale tut?w do gimpa ma?o :/


Bo wiele os?b jeszcze nie wstawi?o, tj. cho?by Elenthar. :P

Witaj!


Wielokrotne powtarzanie kłamstwa nie czyni go prawdą.

Jakuszczon

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Pimp My Tag #4
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 01, 2008, 18:37:31 »
Witaj :) Mam nadzieje, ?e tak jak ja nauczysz sie tutaj du?o rzeczy :P

TheFan

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 01, 2008, 18:40:08 »
R?wnie? mam taka nadzieje widze ze mila atmosfera turtj panuje, i bardzo dobrze !

Abik

RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 01, 2008, 18:48:48 »
heh... witam :P

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 01, 2008, 19:52:57 »
siemasz

jak masz na imie?

TheFan

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
RamboPOLSKA wita was
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 02, 2008, 05:50:53 »
Siemka
Na imie mam Krystian