Witamy, Go┼Ť─ç. Zaloguj si─Ö lub zarejestruj.

Autor W─ůtek: X-Generation wita :))  (Przeczytany 2096 razy)

0 U┼╝ytkownik├│w i 1 Go┼Ť─ç przegl─ůda ten w─ůtek.

Grind

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« dnia: Listopad 03, 2008, 16:43:15 »
;D  Witam wszystkich Panie i Panowie  ;) Przysz┼éem na to forum, poniewa┼╝ chce si─Ö nauczyc czego┼Ť nowego z t─ůd m├│j nick : X-Generation i bardzo chcia┼ébym zademonstrowa─ç moje prace i oceni─ç te┼╝ prace innych.... Ale przedewszystkim przysz┼éem na forum ┼╝eby poznac osoby,dobrych grafik├│w i koleg├│w....  ;p
Nazywam si─Ö Tomek i pochodze z Krakowa, grafik─ů zajmuje si─Ö 2 miesi─ůce ( znam podstawy i ju┼╝ dosy─ç umiem, ale jeszcze to nie jest to co byc powinno....)
Czekam na pytania, z ch─Öciom na nie odpowiem.
Pozdrawiam wkr├│tce otworze swoj─ů galeri─Ö.
HEJKA BB
[/b][/u][/i][/color]

Abik

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 589
  • Ameryka┼äski plastik
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #1 dnia: Listopad 03, 2008, 16:44:46 »
witam ;)
mo┼╝na wiedzie─ç ile masz lat? :P
no i fajnie, ┼╝e jeste┼Ť bo jeste┼Ť chyba pierwszym mieszka┼äcem Krakowa, kt├│ry u nas go┼Ťci ;)
miło poznać ;)

Grind

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #2 dnia: Listopad 03, 2008, 16:52:09 »
Aha o wieku zapomnia┼éem  :lol-sweat:  Mam 14,5 lat  :)  Chodz─Ö do 2 gimnazjum :)
Pozdrawiam fajna masz sygne, a tw├│j tut Space art jest ┼Ťwietny  :)

Abik

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 589
  • Ameryka┼äski plastik
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #3 dnia: Listopad 03, 2008, 16:53:23 »
X-Generation, hehe dzięki ;) miło słyszeć :P
fajnie jest w Krakowie? ;> lubisz swoje miasto ? :P bo ja tylko raz tam byłem i to jeszcze tak bardziej przejazdem :P

Grind

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #4 dnia: Listopad 03, 2008, 16:56:19 »
Fajnie, troche t┼éoczno jak w ka┼╝dym wi─Ökszym mie┼Ťcie Ale jest tam co ogl─ůda─ç tylko ja nie wiem co ludzie widz─ů w tym Zamku Wawelskim.... Mieszkam na obrze┼╝ach i ca┼ée szcz─Öscie bo nie lubie du┼╝ego zgromadzenia ludu a tak to u mnie jest spok├│j, no mo┼╝e  ^_^  przeszkadza troche ruchliwa ulica ale jest  Git

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #5 dnia: Listopad 03, 2008, 16:56:56 »
Krakow ekstra miasto :)
jak trafi┼ée┼Ť na forum ?
Witaj! :)

Grind

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #6 dnia: Listopad 03, 2008, 17:00:51 »
Pewnego s┼éonecznego dnia... ( dzisiaj )  :lol-sweat:  szuka┼éem p─Ödzli a ┼╝e nie mog┼éem znale┼║─ç nic fajnego bo to co fajne ju┼╝ po┼Ťci─ůga┼éem a mi si─Ö nudzi┼éo napisa┼éem w google "brushes forum" bo my┼Ťla┼éem ┼╝e jest jakie┼Ť forum z brushami czy co┼Ť tak nud├│w ju┼╝ i wyskoczy┼éo mi na 1 pozycji to forum okaza┼éo si─Ö ┼╝e fajne jest i mi si─Ö psoodba┼éo i postanowi┼éem do┼é─ůczy─ç do was ....  :)

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #7 dnia: Listopad 03, 2008, 17:11:12 »
uuu to super miałes przygode, hehe :D
mi┼éo, ┼╝e postanowi┼ée┼Ť zostac :)

a czego słuchasz ;> ? znasz KaRRamBe z Krakowa ?

Grind

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #8 dnia: Listopad 03, 2008, 17:17:57 »
Bardzo fajne sygnaturki layouty i space arty macie na tym forum  :) Ja narazie tylko sygnaturki robie bo space arty i layouty mi s┼éabo wchodz─ů...

Niestety nie znam  ^^"  S┼éucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho niezale┼╝nie od  rodzaju. Najbardziej radia GG i internetowego  ;D  Fajn─ů Kenty zrobi┼ée┼Ť storn─Ö startow─ů logo czy jak to tam nazwa─ç...  :)

Abik

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 589
  • Ameryka┼äski plastik
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #9 dnia: Listopad 03, 2008, 17:19:47 »
Cytat: "X-Generation"
Bardzo fajne sygnaturki layouty i space arty macie na tym forum

również miło słyszeć :P

Cytat: "X-Generation"
Ja narazie tylko sygnaturki robie bo space arty i layouty mi s┼éabo wchodz─ů...

z biegiem czasu wszystkiego si─Ö nauczysz ;)

p.s.
Karramba to takie raper czy kto┼Ť :P nikt go nie zna opr├│cz Kentego, a on p├│┼║niej si─Ö tym chwali xD

Naber

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #10 dnia: Listopad 03, 2008, 17:25:31 »
ano nie... ja znam..  nie podoba mi si─Ö ich granie.. jest takie nijakie bez klasy ^^
i wellcome ;x

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #11 dnia: Listopad 03, 2008, 17:32:19 »
jakie ich :O to on :P sam jeden... ;p

Nice

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #12 dnia: Listopad 03, 2008, 17:35:46 »
Siema yo,Kenty^, mnie zapozna┼é z Karamb─ů ^^

Naber

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #13 dnia: Listopad 03, 2008, 17:40:34 »
tak ale m├│wie og├│lnie o zespole... przecie┼╝ nie spiewa sam i nie robi biciku xD

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
X-Generation wita :))
« Odpowied┼║ #14 dnia: Listopad 03, 2008, 18:05:15 »
Cytuj
tak ale m├│wie og├│lnie o zespole... przecie┼╝ nie spiewa sam i nie robi biciku xD

Sam ┼Ťpiewa i sam robi beaty :P
Czasem ┼Ťpiewa z kim┼Ť ale to zwyk┼ée featuringi :)