Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności:

Witaj na forum graficznym Burning-Brushes.pl!
Zwycięzca SOTW#140 - CrimeS


Panel użytkownika

Forum graficzne Burning-Brushes.pl

Sygnatura Halo  (Przeczytany 5130 razy)

Sygnatura Halo
« dnia: Czerwiec 14, 2008, 11:59:10 »
Dość prosty tutorial pokazujący jak wykonać sygnaturę Halo.





Paczka moze bedzie :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2011, 19:11:17 wysłana przez Annoyer13 »

!Veago

  • VIP
  • *****
    • Zobacz profil
Odp: Sygnatura Halo
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2008, 12:03:54 »
No out nawet fajny :)
Ale to wireframe jakby troch? zawadza?o, mo?e na jeszcze mniejsze krycie mog?e? ustawi?, ?eby ledwo co by?y wida? :P No ale czy zauwa?y?e?, ?e tut, to c4d, smu? i wireframe? I na tyle... No ale nawet spoko si? prezentuje cho? mog?e? bardziej widoczny zrobi? ten wysmudgowany c4d :P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Abik

  • VIP
  • *****
  • Amerykański plastik
    • Zobacz profil
Odp: Sygnatura Halo
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2008, 12:06:46 »
no w sumie to 50% pracy to odwala to c4d ;p
ostatnie 4 kroki czyli te od dodania wf wg mnie s? nie potrzebne i tylko w sumie psuj? sygn? ... bo kolorki nie fajne ma przez to :P
no ale komu? na pewno si? przyda ;p
je?li ?aska to zapodaj te c4d :P

Kenty^

  • Administrator
  • *****
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
Odp: Sygnatura Halo
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 14, 2008, 12:34:51 »
ca?kiem ?adny out i ciekawy tut ;-) dzieki,

lis

  • *
    • Zobacz profil
Odp: Sygnatura Halo
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2014, 21:00:44 »
co tu było uzyte?

Abik

  • VIP
  • *****
  • Amerykański plastik
    • Zobacz profil
Odp: Sygnatura Halo
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 01, 2014, 13:09:32 »
render z halo i jakieś c4d, ale konkretnych materiałów już pewnie nie będzie łatwo wskazać, to bardzo stary tutorial :p