Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą  (Przeczytany 4932 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PsychOpl

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« dnia: Kwiecień 29, 2008, 16:24:34 »
Wertykalna sygnatura z kobietą
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 18:07:08 wysłana przez Annoyer13 »

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 29, 2008, 18:09:38 »
taki sobie oucik, sflitrowany torszke zbytnio, i ta czcionka zbyt mnala na tucie ;q
ale thx

Kisiel

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 29, 2008, 18:26:11 »
No troche czcionka nie pasuje ale dzi?ki za tutka ;)

cztery

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2008, 14:25:40 »
dzieki moze cos zrobie

popkas

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 30, 2008, 18:15:17 »
N1CE

Corvus Corax

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
    • Zobacz profil
Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 22, 2008, 11:58:34 »

OCENA TUTORIALA
-----------------------------------------------------------
Trudno??: 6/10

Szczeg??owo?? obja?nie?: 7/10

Warto?? edukacyjna: 8/10

Outcome: 7/10

?REDNIA: 7/10
----------------------------------------------------------

Platinium Tutorials!


w razie reklamacji, plz kontakt na PW.
 C_C
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?

Abik

Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2011, 18:05:15 »
Uhuhu, fajny stock :D aż miło się patrzy, dzięki za tutka ^^

Enna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 11, 2013, 17:57:11 »
albo jestem ślepa
albo jestem głupia
albo obie odpowiedzi są prawidłowe xD
ale ja tu nic nie widzę :|
nawet jak wezmę sobie otworze w jakimś programie :<
jedyne co mogę powiedzieć to kolorystyka tutka jest spoko : D
i że chciałabym to przeczytać

Abik

Odp: Wertykalna sygnatura z śliczną kobietą
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 11, 2013, 21:16:02 »
niestety brak kontaktu z autorem tutoriala, więc nie będziesz mogła go przeczytać :s