1. Na początek wybieramy jakiś stock na tło i dopasowujemy do pasujących nam rozmariów, moim przypadku był to lasek.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/33e6e87c41.png)
2. Naszym kolejnym krokiem jest dopasowanie rendera.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/75be2cfea4.png)
3. Teraz naszym zadaniem jest dopasowanie odpowiednich c4d za postacią, u mnie wyglądało to następującą:
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/023798349e.png)
4. Następnie postanowiłam dodać trochę światła biegnącego od góry, pomiędzy drzewami. Dałemy soft brush na ciemny pomarańczowy kolor, a właściwe już brązowy xD
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/80f72e00c9.png)
5. Ustawiamy warstwę na Linear Dodge i zmniejszamy opacity.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/fa65c82ab2.png)
6. Teraz dodajemy jakieś c4d i dajemy na je na linear dodge by trochę podświetlić naszą prackę :D
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/0960ad6126.png)
7. Teraz dodałam tekstury w postaci świecących linii, warstwa na Linear Dodge.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/9c54f7ca0c.png)
8. Teraz jeszcze jakieś bańkowe c4d albo coś w tym stylu ;D
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/246be3fbea.png)
9. Ok teraz coloring, spodziewam się że pewnie wiele z was zrobiłaby kolorki inaczej, ale ja mam akutalnie zboczenie z mgiełką xD
- Photo Filter : Warning Filter (81) - Normal
- Gradient Map #000000 #888888 - Soft Light
- Color Fill #bbbbbb - Normal - Małe opacity
- Photo Filter : Warning Filter (81) - Normal
- Photo Filter : Underwater - Normal
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/5d826e0993.png)
10. Teraz dajemy nową warstwę i wypełniamy czarnym, następnie bierzemy duży soft brush i białym dajemy tam gdzie mieliśmy postać.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/5971e2e3ba.png)
11. Tą warstwę dajemy na Overlay i zmiejszamy Opacity i Fill - w moim przypadku 25% - 74%.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/00a22b539f.png)
12. Teraz robimy jakieś światła, soft brush, jakiś ciemny odcień pomarańczu lub żółci, potem warstwa na linear dodge i dopasowujemy opacity i fill, u mnie wyglądało to następująco:
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/4cb92f6927.png)
13. Teraz dajemy Apply image i Filter/Redner/Lens Flare
Ustawiamy ją z góry. Wymazujemy niepotrzebne elementy.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/5de9a06289.png)
14. Teraz dodajemy do niej lekkie światło.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/d10153e53d.png)
15. Dodajemy:
- Brightness/Contrast: B: +26 C: -8
- Gradient Map: B&w - Warstwa na Luminosity
Dostosowujemy Opacity.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/4057ff578e.png)
16. Teraz dajemy Apply Image i Filter/Sharpen, zmniejszamy lekko opacity.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/7d0e5a5cce.png)
17. Ze względu na to, że mam zboczenie z mgłą xD Dodałam teraz:
- Photo Filter - Warning Filter (81) - Normal
- Color Fill - #bbbbbb - Normal - małe opacity
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/0ce9496b1a.png)
18. Dodajemy jakieś kwadraciki lub prostokąty, co kto woli, następnie nowa warstwa, apply image i dajemy clipping mask.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/1af36a6517.png)
19. Teraz pozostaje nam tylko dodać jakiś napis i tag jest gotowy.
(https://burning-brushes.pl/imghost/uploads/e8b4466eca.png)
RIP = Noc z siedmioma krasnoludkami